Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę robić zakupy bez konieczności logowania?

Tak. W ten sposób możesz robić zakupy.

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Jeszcze nie. Ale pracujemy nad tym, aby udostępnić taką możliwość w niedalekiej przyszłości. Aktualnie zamówiony towar wysyłamy przesyłką kurierską tylko na terytorium Polski.

Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Tak. Masz prawo zwrotu. Akceptujemy zwroty do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przygotuj nieużywany produkt do zwrotu i wyślij na podany przez nas adres do zwrotów, upewnij się, że nie ulegnie zniszczeniu podczas przesyłki, i że otrzymamy Twój zwrot w ciągu 14 dni. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki i nie wyrzucanie go, dopóki zwrot nie zostanie przez nas zaakceptowany. Twój zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zapoznaj się z WARUNKAMI ODSTĄPIENIA OD UMOWY, które znajdziesz tutaj.

Jakie są dostępne metody płatności?

Masz do wyboru wiele metod płatności za pośrednictwem platformy płatniczej PayU – w tym BLIK, szybkie przelewy online oraz przelew tradycyjny, płatności kartą VISA i MASTER CARD jak również udostępniamy możliwość płatności odroczonych o 30 dni w systemie PayPo (kup teraz zapłać za 30 dni).  Nie oferujemy płatności za pobraniem.

Jaki jest standardowy czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w dni robocze. Jeśli złożysz zamówienie do 11:00, my skompletujemy, zapakujemy i  wyślemy przesyłkę jeszcze tego samego dnia, ale jeśli złożysz zamówienie po godz. 11:00 przesyłka wysłana będzie w następnym dniu roboczym. Zatem termin realizacji zamówienia może trwać od 1 do 2 dni roboczych od momentu opuszczenia naszego magazynu.

To top